NEVEIKIA PROGRAMĖLĖS (2021)
2021 sausio 12 d. naršyklėse nustojo veikti Flash grotuvas (Flash Player), reikalingas programėlių darbui. Šiuo metu ruošiamas techninis sprendimas, kurio pagalba programėlės veiks visose naršyklėse be jokių papildomų priedų, tačiau to gali tekti palaukti kelias savaites ar net mėnesius.
Iki tol programėles galite naudoti atvirojo kodo naršyklėje "Waterfox", kurioje Flash Player'io veikimas nėra ir nebus sustabdytas.
2. Taip pat atsisiųskite ir instaliuokite Flash Player'į
Windows arba
Mac sistemai, instaliacijos pabaigoje pasirinkdami "Never check for updates".
3. Įjunkite Waterfox naršyklę, eikite į ziburelis.lt, programėlės veiks.
Jei vis dar neveikia, iš kompiuteryje įdiegtų programų sąrašo išdiekite visas kitas Flash Player'io versijas, palikite tik tą, kurią atsisiuntėte iš šios svetainės.
Ar saugu ir toliau naudoti Flash Player'į? Žiburėlio.lt svetainėje Flash Player'į naudoti yra saugu, o už kitas svetaines neatsakome.
Programėlės nėra skirtos naudojimui išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose, todėl juose neveiks.
NEPAVYKSTA PRISIJUNGTI
Pamirštą slaptažodį galite pasikeisti
slaptažodžio keitimo puslapyje.
Nepamirškite, kad slaptažodyje skiriamos didžiosios ir mažosios raidės, todėl prisijungdami slaptažodį rašykite lygiai taip pat, kaip rašėte jo keitimo metu.
Jei negalite prisijungti dėl kitos priežasties,
parašykite mums žinutę, joje kuo smulkiau ir konkrečiau aprašykite savo problemą bei nurodykite el. paštą, kuriuo užsiregistravote.
NEPAVYKSTA PRISIREGISTRUOTI
Jei užsiregistravę negavote laiško su slaptažodžiu, priežastys gali būti šios:
- laiškas nespėjo ateiti (palaukite keletą minučių);
- laiškas pateko į el. pašto brukalų (spam) skyrių (patikrinkite);
- klaidingai įrašėte el. pašto adresą (registruokitės iš naujo);
- tikrinate ne tą el. paštą, kuriuo registravotės (būna ir taip);
- naudojate nepatikimą el. paštą (naudokite patikimą, pvz. „Gmail“).
Jei laišką su slaptažodžiu gavote, tačiau mėginant prisijungti rodomas pranešimas „Toks el. paštas nėra užregistruotas“, atidžiai patikrinkite, ar teisingai įrašėte el. pašto adresą. Jei įrašėte teisingai, bet vistiek matote tokį pranešimą, registruokitės iš naujo.